جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۶ ق.ظ

گرینفورگ

نهالستان گرینفورگ

نهالستان فورگ از جمله نهالستان های استان فارس است این نهالستان زیر نظر جهادکشاورزی استان فعالیت مربوط به تولید مرکبات و نهال های اصلاح شده را با بهره گیری از کادر مجرب متخصص در حوزه مشاوره و طراحی به انجام و از جهت بهره گیری از همکاری جهاد کشاورزی از تجارب و توانمندی های موثر برخوردار شده است.ما با بهره مندی از پشتوانه معنوی و لطف و عنایت پروردگار پا به عرصه تولید گذاشته ایم و در این راستا چشم امید به الطاف حق تعالی داریم و لا غیر.نظم،آراستگی،وقت شناسی،رعایت ادب،نزاکت،عدالت،انصاف و آمادگی برای ارائه خدمت و پاسخگو بودن درمقابل ارباب رجوع جهت انتقال تجارب و مشاوره های رایگان را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود می دانیم.دریافت هرگونه انتقاد،اظهار نظر و پیشنهاد از سوی همکاران را مشتاقانه ارج نهاده و از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات استفاده می نماییم.

آدرس:فارس-شهرستان دراب-منطقه فورگ-شهر دوبرجی-نهال مرکبات فورگ

تلفن تماس:

09173022426

احمدرضا رحیمی پور

بایگانی

تبلیغات

ما در شبکه های اجتماعی

یک نهال خوب

یک نهال خوب
یک نهال مرغوب باید از چندین نظر مورد بررسی قرار گرفته شود:اولین ‌گام رویت و دیدن برگ نهال میباشد که باید به رنگ سبز تند و یکدست باشد.ظاهر آن طبیعی و بدون پیچ خوردگی و نقص باشد. سپس به ساقه نهال نگاه کنید که مستقیم،صاف و کشیده بودن یکی از مشخصات مرغوبیت است .دیگر شاخصه سن نهال میباشد که بهترین سن یک ساله تا دو ساله میباشد که هرچه سن کمتر باشد مناسب تر است چون قابلیت سازش بیشتر با محیط جدید را دارد (‌نهال زیر یک سال و بالای دو سال مناسب کاشت و انتقال به خزانه اصلی نیست).اگر نهال انتخابی پیوندی میباشد باید دارای پیوندک و پایه باشد. ‌ریشه فراوان و دارای پرزه بودن هم ملاک دیگر نهال با کیفیت است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی